Sträng kyla och sedan blida :)

Efter drygt 14 dagars kyla med temperaturer ned mot -35 grader så blev det helt plötsligt blida i lördags :) Kung Bore fick släppa greppet...Småhundarna har nästan inte velat vara utomhus, det har varit snabbt ut och sedan snabbt in. Småhundarna har alltså mest legat inne och laddat upp överskott i sina batterier...Vi tvåbentingar har också varit ganska less på kylan, att inte kunna vara ute längre stunder, krånglande bilar och ett fruset tillvattenrör till toastolen :( Vattnet/isproppen till toan löstes dock snabbt upp med en liten slang och varmvatten :) Jag och Varga(laikan) har trotsat kylan och varit ute på några längre promenader då och då. Vackert men kallt ! Här kommer några bilder på småhundarna från igår...då de släppte ut lite av sin energi. Foton tagna av Stina...själv höll jag på och skottade fram skotern( min gamla Betta - Polaris Sport GT Indy 340).



Här jagar vi varann alla tre samtidigt...Ila, Tikki och Aigo.




Tuffe Tikki!! Lite lurvig eller?? ;))




Ila alltid på språng(om det inte är för kallt då..)



Aigo - här kommer jag!!




Ila busar med Aigo...




Här sular Ila tag i Aigo ordentligt ;) Inget allvarligt utan bara bus men kolla in Ilas blick ;)

Det var en liten snabbrapport härifrån...nu måste jag ta itu med annat göra...

Förresten... en fråga till alla i omvärlden ;)) är det någon som sett var mitt skidvalla -kit  gömmer sig?? Har ni några ledtrådar eller spaningstips ;) Isåfall skriv/kommentera gärna under inlägget;)





Kommentarer
Postat av: Maj & Gunnar

Skidvalle-kitet ligger där du la det, sist du använde det. Lycka till. Ha de gott.

Kram Maj & Gunnar

2011-02-28 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0