2:a advent och uppdatering

I veckan som gick fick vi upp lite julbelysning utomhus :) Stina bytte bilbatteri i Toyotan, satte upp julgardiner på övervåningen mm. Stina var också in på verkstan' med min bil och det slutade för den här gången på 2200 riksdaler. Bilar = utgifter, suck, suck :( De bytte ut en laddtrycksmagnetventil och åtgärdade mitt relä till hellyset.




Igår var vi in till Luleå en snabbsväng och handlade julklappar! Blev så gott som klara med alla klappar, skönt :) Jag var också in på elgigantens nyupstartade Megastore på Storheden och passade på att köpa en ny mobil :) Gjorde en bra deal där :) Vi passade oxå på att hälsa på en av Stinas kompisar ute i Ale och där blev vi bjudna på kaffe å bullar innan vi fortsatte hemmåt...


Min nya mobil Sony Ericsson W995, slidetelefon med en kamera på 8,1 megapixlar :)
Har bara haft NOKIA-telefoner förrut så nu blir det en liten omställning ;)


Baksidan på mobilen


Bild från bilen en morgon på väg in till Piteå.


Så här ser butiken Fritid & Vildmarksliv ut, min nuvarande praktikplats.



Nähä nu ska jag sätta upp julgardiner i vardagsrummet, hänga tvätt och sedan laga till älgstek till middag så hejdå på ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0